poniedziałek, 13 lipca 2015

DIY: Balsam do ust

Balsam do ust DIY, czyli jak zadbać o nie w domu. 


Dzisiaj chcę Wam przedstawić kilka pomysłów na domowe pomadki  do ust.
Balsamy  hand- made są niezwykle łatwe do zrobienia. Dzięki temu mamy pewność, że składniki są w 100% naturalne i mazidełko nie wysuszy nam warg.


Aby stworzyć nasz własny, niepowtarzalny produkt wystarczy chwila i kilka prostych rzeczy, które z pewnością wiele z nas ma w swoich szafkach.
Możliwości są nieograniczone: całe mnóstwo zapachów, kolorów i konsystencji. W miarę upływu czasu możemy tworzyć coraz to bardziej skomplikowane balsamy, według naszego upodobania.

Koniecznie pamiętaj:


  • podstawową sprawą jest zakupienie zgrabnych, malutkich pudełeczek, aby móc w nich przechowywać nasze dzieła; możesz również wykorzystać stare opakowania po zużytych pomadkach lub malutkich kremach;
  • do perfumowania używaj jedynie olejków eterycznych lub naturalnych składników czy przypraw;
  • do stworzenia  potrzebujesz czegoś w rodzaju bazy (wosk pszczeli, wazelina, masło kakaowe);
  • jeśli chcesz by balsamy posiadały efekt nawilżający- koniecznie dodaj miodu (nada również pięknego koloru);

Przyrządzanie naszych dzieł odbywa się zazwyczaj w podobny sposób: rozgrzewamy produkty, łączymy je ze sobą, przelewamy do pojemniczka i studzimy (można wstawić do lodówki).


Przepisy:


 KLASYCZNY BALSAM DO UST:

*1/4 szklanki wosku pszczelego
*1/4szklanki oliwy z oliwek
*łyżeczka miodu

Do tej podstawowej wersji możecie dorzucić kilka produktów dobrych do ulepszenia. Poniżej lista:

-olejki eteryczne
-cynamon
-ekstrakt z wanilii
-kakao
-witamina E

Lista olejów i baz:

-wosk pszczeli
-olej kokosowy
-olej z migdałów
-olej jojoba
-masło kakaowe
-masło shea








To tyle jeśli chodzi o pierwszy krok w tworzeniu balsamów. Mam nadzieję, że popróbujecie tworzyć własne. Jakie są Wasze ulubione zapachy pomadek?/ Kama

25 komentarzy:

  1. ale świetny pomysł na post! bardzo podobają mi się zdjęcia, jak i sama treść. z pewnością spróbuję sama wykonać taką pomadkę, a może nawet nie jedną,bo przecież możliwości jest tak wiele, że ciężko się zdecydować :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo ciekawy wpis :) Cały blog utrzymany w super klimacie, widać, że lubisz to co robisz :) OBSERWUJĘ :) Będę powracać :) | sznurasek-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno spróbuje :)

    Mogę prosić o poklikanie? Będe bardzo wdzięczna :)
    http://paulineya.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuje za obs na moim blogu i równiez obs ;) Super pomysł z tym balsamem.Ciekawy post i nie spotkałam sie jeszcze z takim w blogosferze. Chetnie spróbuje wykonac go sama :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowe pomadki? Nie wiedziałam, że można coś takiego zrobić! :) Ja takich rzeczy nie używam, ale kiedy zacznę to na pewno najpier zrobie sobie sama własny :)
    obserwuję :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o wielu przepisach na takie balsamy, a Twoje są ciekawsze niż reszta. Bardziej rozmaite, jest więcej składników. Pokusiłabym się zrobić coś takiego.
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Na reszcie to znalazłam ( wszędzie szukałam diy na balsam ;) dzięki ☆♡ zazdroszczę wam tego ze prowadzić ie razem bloga.. moja koleżanka mnie olała; ( teraz mam nowego bloga i prowadzę go sama bo już nie mama z kim . Może zajrzycie vicia-viciaa.blogspot.com gorąco was pozdrawiam i nie mogę się doczekać kolejnych wpisów ;)♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post. Obserwuję i liczę na rewanż. C:
    Pozdrawiam
    mary-and-mint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do LBA - Liebster Blog Award :) Więcej info na moim blogu :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post DIY. Przydatny, mi bardzo wysychają usta niezależnie od pory roku :)
    moment-at-the-photo.blogspot.com/2015/07/wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :)
    Pytalas o wspolna obserwacje, ja juz obserwuje <3

    http://rassbery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, nominowałam cię do Liebster Blog Award :)
    http://rassbery.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-hej-moniaks-rules.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny pomysł! Muszę kiedyś cos takiego zrobić!
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :-)
    www.theprettywriters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! ;)
    Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Musiałabym kiedyś spróbować zrobić taki balsam :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy pomysł na post! Chętnie zabrałabym się za zrobienie własnego balsamu :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo fajny pomysł :)

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny przepis, koniecznie muszę go wypróbować!
    Uwielbiam DIY, takie kosmetyki są najlepsze :)
    Pozdrawiam, www.pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda fajnie, ciekawy przepis. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing post! Love the DIY!

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, jestem nowa :)
    Zapraszam na mojego bloga --> http://blooondyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna instrukcja :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny pomysł, ale podejrzewam, że jestem na to za leniwa. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. gdzie są posty następne?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tam nie lubię takiej dłubaniny. Wolę kupić gotowca.

    Zapraszam na konkurs!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszamy do komentowania i wyrażania swoich opinii.

-wchodzimy na bloga każdego z komentujących, zostaw link;
-jeśli nas zaobserwujesz, powiedz. Zerkniemy do Ciebie i może nas coś też zainteresuje :)